Ta strona używa plików cookies (ang.ciasteczka) w celu zachowania twoich preferencji użytkownika oraz gromadzenia danych statystycznych. Nie używamy ciasteczek w celu prezentowania personalizowanych treści reklamowych.
Prawo reklamy
i marketingu
Reklama i marketing to nieodłączne elementy funkcjonowania każdego biznesu, zarówno online jak i offline. Skuteczne doradztwo prawne w tym obszarze wymaga znajomości wielu dziedzin prawa, m.in. prawa własności intelektualnej, praw konsumentów, prawa ochrony konkurencji i niedozwolonych praktyk rynkowych, prawa telekomunikacyjnego czy RODO, aż po przepisy branżowe i kodeksy dobrych praktyk.
Doradzamy działom marketingu, agencjom reklamowym, agencjom digital marketingu, agencjom influencerskim
Dzięki posiadanemu doświadczeniu oferujemy działom marketingu, agencjom reklamowym, agencjom digital marketingu, agencjom influencerskim:
1
wsparcie prawne w projektowaniu kampanii reklamowych, w tym m.in. opiniowanie materiałów reklamowych i ocena dopuszczalności reklamy;
2
doradztwo prawne w zakresie reklamy w Internecie (reklama alkoholu w Internecie, reklama wyrobów tytoniowych w Internecie, reklama wyrobów farmaceutycznych w Internecie);
3
tworzenie i negocjowanie umów o świadczenie usług marketingowych z agencjami interaktywnymi;
4
tworzenie i negocjowanie umów z influencerami i agencjami influencer marketingu;
5
obsługa prawna akcji promocyjnych, konkursów, sprzedaży premiowej, programów lojalnościowych czy pakietów kafeteryjnych, obejmująca analizę prawną i podatkową akcji, oraz tworzenie i negocjowanie dokumentów, w tym regulaminów i polityk;
6
doradztwo podatkowe w reklamie i promocjach (PIT, CIT i VAT);
7